fbpx

פתרון לבעיית זבובים ויתושים בבית – כל מלכודות לבית

זבובים יכולים להפוך למטרד אמיתי, במיוחד כאשר הנושא אינו מטופל. מלבד המטרד, זבובים יכולים להפיץ מחלות כמו סלמונלה, טיפוס הבטן ועוד. לכן כדי להבטיח הגנה לטווח הארוך כדאי לבצע את הפעולות הבאות:

  • הרחקה – מניעת כניסת זבובים דרך דלתות, חלונות ופתחים אחרים.
  • הגבלה – טיפול באזורי גידול פוטנציאליים, על מנת למנוע התרבות.
  • הדברה – זיהוי נכון של מיני הזבובים הספציפיים כך שההדברה תהיה אופטימלית.
  • מעקב – מעקב שוטף כך שניתן יהיה לטפל בבעיה במהירות וביעילות.

כיצד להיפטר מזבובים?

ישנם צעדים מעשיים שתוכלו לבצע על מנת להיפטר מזבובי הבית, כמו להיפטר ממקומות רבייה פוטנציאליים, לנקות שאריות אוכל רקובות שמושכות אליהן את זבובים, לרשת את הפתחים השונים, ולשמור על הרכוש שלכם נקי ויבש ככל האפשר כדי שלא יהיה לזבובים היכן להטיל את הביצים שלהם ולהתרבות. ככל שתקפידו על תחזוקה שכזאת, כך תוכלו למנוע את התרבותם המהירה של הזבובים ולמזער את המטרד. מעבר לכך, בזבובים שכבר קיימים צריך גם כן לטפל, זאת ניתן לעשות באמצעות פיזור מלכודות ייעודיות לזבובים. ריכזנו עבורכם כמה מהסוגים הנפוצים.

מלכודות ללא ריח

היות וזבובים נמשכים למאכלים רקובים ולזבל רוב המלכודות שמיועדות לתפוס אותם מבוססות על פיתיון ריח. הריח יכול להפוך למאוד מעיק ולהשפיע על ההנאה שלכם כאשר אתם יושבים בחוץ. לכן ישנם אנשים שיעדיפו לחפש אחר מלכודת זבובים ללא ריח. אם זו גם ההעדפה שלכם תוכלו להזמין מלכודת זבובים “מיני מפלצת”, מלכודת זבובים חדשנית ולה פטנט שמונע את נפילת הזבובים לתא הפיתיון. את המלכודת ניתן להניח או לתלות על משטח ישר והיא בעלת ראש כניסה ייחודי שמאפשר כניסה מהירה של הזבוב למלכודת. הזבובים אינם נופלים לתא הפיתיון ולכן אינם נרטבים ומעלים ריחות רעים. מיני מפלצת מתאימה לשימוש רב פעמי ויכולה ללכוד עד כ- 10,000 זבובים.

אופציה נוספת למלכודת זבובים ללא ריח היא מלכודת דבק. את מלכודות הדבק מפזרים בגינות, מטעים, בוסתנים, פרדסים וחצרות כאשר הזבובים נמשכים לצבע הצהוב שמושך אותם למלכודת. כמו כן גם מלכודות זבובים חשמליות, עליהן נרחיב בהמשך, לוכדות זבובים ללא רעשים, וללא ריחות לוואי.

מלכודות לגינה

אם אתם אוהבים לאכול בחוץ, לבלות זמן איכותי עם בני משפחה וחברים או לארח, זבובים יכולים ממש להשפיע על השהות שלכם בחוץ ולהפוך למטרד. מה גם שהם מתרבים כל כך מהר, שללא תחזוקה וטיפול תוכלו למצוא את עצמכם עם יותר זבובים מאשר אורחים. לכן אם הזבובים הפכו למטרד עליכם לבחור מלכודת זבובים לגינה.

יש המון אפשרויות שיתאימו למטרה זו כמו למשל:

  • מלכודות הטורפת הירוקה מלכודת זבובים מקצועית עם פיתיון. זו מלכודת שקית שקופה וחד פעמית שניתן לתלות על עצים, שיחים ועמודים. למלכודת יש ראש כניסה היקפי שמאפשר כניסה מהירה של זבובים ומעופפים אחרים. היא מאוד פשוטה לשימוש, רק מוסיפים מים ותולים והיא תלכוד עד 40,000 זבובים.
  • מלכודת טורפת הזבובים גם זו מלכודת זבובים לתלייה המכילה פיתיון וזמינה בגדלים שונים. היא בעלת פתח כניסה והשימוש בה קל ופשוט. ממלאים מים עד הקו המסומן וממתינים שהיא תבצע את המשימה. מלכודת זו עמידה וחזקה ויכולה לתפוס עד כ- 40,000 זבובים.
  • מלכודת זבובים דבק עוד מלכודת זבובים לגינה הפרטית בבית זו מלכודת הדבק. מלכודת זבובים דבק מיועדת לשימוש ביתי וחקלאי: לחצרות פרטיות, בוסתנים, פרדסים, גינות, מטעים וענפי תעשייה מסוגים שונים. מלכודות הדבק מיוצרות מחומר פלסטי וכוללות שכבת דבק עבה וחזקה. הן עמידות מפני קרינת השמש ופגעי מזג האוויר, אינן כוללות חומרי הדברה, בעלות שטח הדבקה דו צדדי ומגיעות בגדלים שונים.

כמו כן גם מלכודת זבובים חשמלית תספק מענה מצוין לגינות, חצרות, פרגולות, מסעדות, בריכות ושטחי חוץ ציבוריים.

מלכודות חשמליות ליתושים

ישנם סוגים שונים של פתרונות להתמודדות עם מטרד הזבובים והיתושים, החל במלכודת דבק ועד מלכודת יתושים חשמליות. ישנם המון קטלנים לחרקים מעופפים שיעשו את העבודה ויעזרו למגר את מטרד היתושים. רוב הקטלנים מאוד מתקדמים, ניתנים לתלייה ומערכות הלכידה שלהם פועלות ללא רעשים וללא ריחות צלייה. המערכת מושכת, שואבת ומשמידה סוגים שונים של חרקים מעופפים וכך יכולה לספק לכם פתרון כולל וידידותי, ללא רעלים, ועם פעולה פשוטה ושקטה.

ישנם סוגים שונים של מלכודות חשמליות שיוכלו לספק לכם פתרון איכותי ומקצועי לבית ולגינה כמו למשל הדגמים הבאים:

  • הוריקן הום לביתקטלן מתקדם ובעל מערכת משולבת ללכידת חרקים מעופפים ללא רעשים וללא ריחות צלייה. מתאים למסעדות, בתים פרטיים, משרדים ועוד, ידידותי לסביבה ובעל פעולה שקטה ללא שימוש ברעלים.
  • קטלן הוריקן הום לדמושך ומקטין את אוכלוסיית החרקים המעופפים ומושלם לבתים פרטיים, דירות, מסעדות, משרדים, אזורי ייצור ועוד. בעל 3 מערכות משיכת חרקים, ללא שימוש ברעלים, ללא רעשי צלייה וללא ריחות לא נעימים.
  • קטלן הוריקן גינה בלקוני ניתן לתלות במרפסות, חצרות, גינות, פרגולות, מסעדות, צימרים, בריכות ועוד. עם נורת UV למשיכה מוגברת ומאוורר שואב שקט וחזק. אינו צולה את המעופפים.
  • קטלן הוריקן גולד הפתרון המושלם לחצרות, גינות, שטחים ציבוריים, מסעדות, בריכות, צימרים ועוד. בעל שלוש מערכות למשיכת חרקים מעופפים ללא ריח ורעשי צלייה. נחשב לאחד הקטלנים הטובים והיעילים מסוגם.
  • קטלן הוריקן לגינה דגם חדשני בעל רגל מתקפלת שמתאים לחצרות, גינות, שטחים ציבוריים, מסעדות, פרגולות בריכות וצימרים. בעל 4 מערכות משיכה לחרקים מעופפים. ניתן לקפל כאשר לא נמצא בשימוש.
  • קטלן הוריקן VIP קטלן מעוצב ומקצועי עם תאורת UV חזקה. מתאים בעיקר למסעדות, חנויות, בתי מלון, משרדים ועוד. ניתן לתלות אותו על הקיר ואף לבחור בפאנל קדמי מעוצב דמוי עץ.
תוכן עניינים
מלאו את הפרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן