fbpx

קוטל יתושים מקצועי – כיצד לבחור את המתאים לכם

כאשר אתם רוצים לבלות בחוץ במהלך העונה החמה, יתושים יכולים להפוך לבעיה ומטרד אמיתי. בסופו של דבר אינכם רוצים להיות מוגבלים כשאתם נמצאים בחוץ או למרוח על עצמכם תכשיר דוחה יתושים כל הזמן. לכן עליכם למצוא את החלופות המתאימות והיעילות ביותר לקטילת יתושים כדי לקבל מענה מושלם.

כיום יש המון פתרונות שיעניקו לכם את החופש ליהנות מחלל החוץ שלכם. חלק מהפתרונות מאוד יעילים ומקצועיים ובכוחם להציע לכם פתרון לטווח רחב. כדי למצוא את הפתרון המתאים ביותר, ריכזנו עבורכם את הטיפים הבאים.

השלב הראשון: הכירו את האויב

כדי להתמודד היטב עם יתושים חשוב להכיר במי נלחמים. ישנם המון מינים של יתושים, כולם כאחד הופכים לבוגרים תוך זמן קצר. יתושים הם חרקים קטנים ובעוד שהזכרים ניזונים מצוף פרחים, הנקבות זקוקות גם לדם של בעלי חיים אחרים על מנת להשיג את החלבונים הדרושים להן ליצירת הביצים.

לנקבות יש חוש ריח מפותח והן מוצאות בעלי חיים חמי דם בקלות בזכות רגישותן לריח הפחמן הדו חמצני המתנדף בתהליך הנשימה, ולחומרים הנמצאים בזיעה. יתושים זקוקים למים כדי להתרבות והם מוצאים מים באדניות, בריכות דגים, תעלות ניקוז, מי גשמים עומדים ועוד. זו גם הסיבה שטיפול במקורות מים עומדים תהיה ההגנה הראשונה שלכם מפני יתושים. קחו גם בחשבון, שבמהלך היום יתושים מחפשים מחסה מהשמש והם נהיים פעילים יותר בערב או באזורים מוצלים של החצר.

איזה סיכונים בריאותיים קיימים בנוכחות של יתושים?

ידוע שישנם זנים של יתושים שנושאים מחלות שונות, ומחלות אלו יכולות לעבור אליכם ואל בעלי החיים שלכם בזמן שהיתושה ניזונה מהדם שלכם. מחלות אלו עשויות לפגוע בבריאות ואף להיות קטלניות במקרים מסוימים. בני אדם יכולים להידבק בנגיף במידה והיתוש עקץ אדם שנגוע במחלה כשלהי ואז עבר לעקוץ אותם, יתושים גם יכולים להעביר וירוסים מבעלי חיים לבני אדם, כמו גם לחיות המחמד שלכם. הפתרון הטוב ביותר כנגד המחלות הוא מניעתי, עליכם למצוא פתרונות יעילים לקטילת יתושים ובכך להפחית את הסיכונים הקיימים.

חפשו אחר הפתרון היעיל להקל על בעיית היתושים

אל תחכו עד שהיתושים יהפכו לבעיה, עליכם לפעול בהקדם כדי למגר את התופעה והזמן הטוב ביותר לעשות זאת הוא באביב. יש המון פתרונות זמינים לקטילת יתושים שיתנו לכם מענה לטווח הארוך, לכן התמקדו בהם במקום לבזבז את הזמן ואת הכסף שלכם על פתרונות פחות יעילים. קוטלי יתושים איכותיים ומקצועיים יעזרו להרחיק את היתושים מחלל החוץ, כך שתוכלו ליהנות מזמן איכות נעים, אך כדי לעשות זאת עליכם קוד כל למצוא את הסוג המתאים. ישנם סוגי שונים של קוטלי יתושים, חלק מבוססים על לכידת היתושים והריגתם, אחרים מונעים את התפתחותם של זחלים וישנם כאלו שמרחיקים את היתושים באמצעות פיזור ריח וכדומה.

בבואכם לבחור את קוטלי היתושים המתאימים לכם, עליכם לקחת בחשבון את המשתנים הבאים:

  • גודל האזור שתרצו לכסות
  • עלות המערכת ותחזוקתה
  • השפעה על הסביבה

הכירו את האפשרויות שלכם

קוטלי יתושים מקצועיים שישמשו אתכם לטווח הארוך עולים כמה מאות שקלים. חשבו על הפתרון שאתם בוחרים כהשקעה לטווח הארוך, בדיוק כפי שהייתם עושים עם פתרונות אחרים שמתאימים לטיפול ותחזוקת חלל החוץ. קוטל יתושים מקצועי יכול להיות בעל ערך רב ולהשפיע על איכות חייכם ואתם תוכלו ליהנות מהזמן שלכם בחוץ מבלי לדאוג לחרקים מטרידים.

ישנם מספר קוטלי יתושים שיכולים לעזור לכם לשפר את השהות במרחב החיצוני שלכם, ביניהם:

  • מלכודות יתושים  מכשירים ללכידת יתושים מציעים פתרון יעיל להרחקת יתושים מחצר הבית שלכם. מלכודות אלו מפתות את היתושים על ידי כך שמשחררות לאוויר זרם קבוע של פחמן דו חמצני. היתושים שמתקרבים נמשכים אל תוך המלכודת באמצעות מאוורר ומשם דרך מערכת ייבוש אל תא אחסון. המערכת כוללת גם נורות UV עוצמתיות שמושכות חרקים ומעופפים ופיתיון (עשוי מתרכובת של חלבונים שעוזרת למשוך את היתוש מרחוק) עוצמתי למשיכה מוגברת של היתושים. ישנם סוגים שונים של מלכודות יתושים הנבדלות בעוצמה שלהן, באזורי ההתקנה המתאימים, באופן התפעול ובמחיר. קחו בחשבון שכדי לשמור על יעילותן של המערכות יש לשמור על ניקיון ותחזוקה. ישנם כמה סוגים של מלכודות יתושים, ביניהם: קטלן הוריקן גולד, קטלן הוריקן גארדן, קטלן הוריקן הום לד, קטלן הוריקן גינה בלקוני ועוד.
  • קטלן יתושים קטלני היתושים הם גם סוג של מלכודת אך הם לוכדים את היתושים באמצעות פיתיון עוצמתי ולוח דבק שנמצא בתוך הקטלן. כלומר במקום לעבור לתא ייבוש החרקים נמשכים פנימה, נדבקים על לוח הדבק עד שמתייבשים. הלוח מצופה בשכבה דביקה שתפעל למשך זמן רב, תוך שתשמור על טריותה ולא תתפורר עם הזמן. זהו פתרון יעיל, שקט ואפקטיבי המתאים כדי להתמודד עם יתושים וחרקים נוספים. הם כוללים קפסולות מיוחדות שמגבירות את המשיכה לרדיוס של 60 מ”ר. קטלן היתושים מתאים לתעשייה, למשרדים, לסופרמרקטים, למטבחים מקצועיים ועוד.
  • מוצרים נוספים ישנם עוד המון מוצרים שמתאימים להרחקת יתושים ומעניקים פתרון יותר נקודתי כמו למשל מחבט חשמלי, תרסיס להרחקת יתושים, גרגירים להרחקת יתושים, נרות ומפיצי ריח, תכשירים לגוף ועוד. אולם אם אתם זקוקים לפתרון יותר מקצועי, לכו על האפשרויות הראשונות.

שאלו את עצמכם – מהו האזור שאותו תרצו לכסות?

אחרי שסיכמנו שהשקעה בקוטל יתושים מקצועי זו השקעה מאוד משתלמת, עכשיו עליכם לבחור את הפתרון המתאים ביותר עבורכם. כדי לעשות זאת עליכם קודם כל להבין את הצרכים שלכם יותר טוב, כמו למשל מהו האזור שתרצו לכסות. יש הבדל בין חלל חיצוני פתוח וגדול, לבין חלל סגור. כמו כן יש הבדל בין פתרון שמתאים למשרדים, מטבחים או תעשייה לבין פתרון המותאם לבית פרטי. קחו בחשבון שאם אתם מטפלים בחלל חיצוני גדול, יהיה עליכם לפזר כמה קוטלי יתושים כל כמה מטרים כדי שהתוצאה תהיה כמה שיותר אופטימלית. כמו כן ישנם קוטלי יתושים בעוצמות שונות שמהם תצטרכו לבחור כדי לקבל את המענה המתאים ביותר לצרכים שלכם.

לפעמים, שילוב של כמה פתרונות יעבוד טוב יותר

הדברת יתושים יעילה לא פעם תדרוש מכם לשלב כמה פתרונות הדברה כדי להשיג שליטה מלאה על חלל החוץ. לכן לפעמים יהיה טוב יותר להשקיע בכמה פתרונות שעובדים עבורכם ולשמור על החלל החיצוני חף מיתושים. זאת לצד תחזוקה מונעת כמו ניקוש עשבים, טיפול במים עומדים וקטילת זחלים. יחד עם הפתרונות המקצועיים לטווח הארוך תוכלו לשלב גם כמה פתרונות לטווח הקצר כמו למשל נרות יתושלך או תרסיס להרחקת יתושים. עווד אפשרות היא להחזיק בסביבה מחבט חשמלי מתקדם לחיסול ממוקד של יתושים וכדומה.

לסיכום,

כדי לבחור את קוטלי היתושים המתאימים ביותר עליכם להכיר את הפתרונות השונים שישנם, כמו גם את הצרכים שלכם. במקום לבזבז את כספכם על פתרונות נקודתיים, השקיעו בקוטל יתושים מקצועי שיעבוד עבורכם, יאפשר לכם לשבת בחוץ גם כשחם ובעיקר יספק לכם המון שקט נפשי. יש המון סוגים של קוטלי יתושים שיעזרו לכם להיפטר מהמטרד בקלות, לימדו על האפשרויות השונות, או צרו קשר עם צוות החנות כדי ללמוד על הדרכים הטובות ביותר לבחור קוטל יתושים מתאים.

להתייעצות מקצועית הצוות שלנו כאן בשבילך.

תוכן עניינים
מלאו את הפרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן