fbpx

מלכודת זבובים – כיצד לבחור את המלכודת המתאימה לכם

ברגע שמזג האוויר בחוץ מתחיל להתחמם, לכולנו עולה חיוך רחב על הפנים. כמה כיף שסוף סוף אפשר ליהנות מזמן איכות בחוץ, פיקניקים, אירוח, משב רוח רענן וכן… גם זבובים. הזבובים הם ללא ספק בין היצורים המעופפים היותר טורדניים שישנם, והם הופכים את הזמן בחוץ להרבה פחות נעים. לפעמים הם ממש יכולים לפגוע במצב הרוח ובמקרים יותר גרועים, בבריאות.

כדי להיפטר מזבובים, עליכם לנקוט בשני שלבים:

  • מניעת התרבות – כדי להקטין את אוכלוסיית הזבובים יש לטפל במקורות הרבייה שלהם. זה ימנע מהזבובים להטיל ביצים ויעזור לעצור כל התרבות נוספת שלהם.
  • טיפול באוכלוסיית הזבובים הבוגרת – לאחר שטיפלתם באזורי הרבייה של הזבובים, עכשיו נשאר לכם להתמודד עם הזבובים הבוגרים. מכיוון שאין להם מקום להטיל ביצים, בעיית הזבובים שלכם תגיע לפתרונה לאחר הרחקה של אוכלוסיית הזבובים הבוגרת.

השלבים השונים להתמודדות עם זבובים – טיפול באזורי הרבייה

כדי להתמודד עם זבובים חשוב קודם כל להשמיד את מקורות הרבייה שלהם. כדי לעשות זאת עליכם לפעול בדרכים הבאות:

  • לזהות את הזן – ישנם עשרות אלפי זנים של זבובים שידועים לאדם, וכדי לצאת לדרך עליהם להבין איזה זן השתלט על החצר שלכם. הסיבה לכך היא כדי לדעת לאתר טוב יותר את אזורי הרבייה האפשריים שלהם.
  • לאתר את אזור הרבייה – לאחר שזיהיתם את הזן של הזבובים, עליכם למצוא את מקומות הרבייה האפשריים בסביבת מקום המגורים שלכם. קחו את הזמן מכיוון שזהו אחד השלבים החשובים במיגור המטרד.
  • טפלו באזור הרבייה – לאחר שמצאתם את אזור הרבייה טפלו בו בהתאם. ונסו לשמור על האזור כמה שיותר נקי ויבש.

השלב השני: הנחת מלכודות זבובים

לאחר שהתמודדתם עם מקומות הרבייה של הזבובים, זה הזמן להתמודד עם אוכלוסיית הזבובים הבוגרת. כיום יש כמה וכמה שיטות להרחקת זבובים, אינספור מלכודות חלקן יותר יעילות, חלקן פחות. אתם יכולים לבחור בשיטה אחת, או להתנסות בכמה שיטות במקביל כדי להשיג את מרב התוצאות. המבחר הרחב של סוגי מלכודות מאפשר לכולם למצוא שיטה שתעבוד בשבילם הכי טוב.

סוגי מלכודות ביתיות

אם אתם מתמודדים עם זבובים בשטח הבית שלכם, עליכם לבחור מתוך סוגי מלכודות זבובים ביתיות. ישנם סוגים שונים של מלכודות ביתיות אשר יספקו לכם מענה מותאם, אחד מהם הוא הלוחית הצהובה. הלוחית הצהובה זו מלכודת זבובים שמתאימה למגוון גדול של שימושים, ביתי, חקלאי ומקצועי. היא זמינה בגדלים שונים ועמידה בפני מזג אוויר. הלוחית הצהובה מיוצרת מחומר פלסטי, היא מאוד דביקה, כוללת שכבת דבק עבה ויש לה שטח לכידה דו צדדי, מה שהופך אותה ליעילה יותר. המלכודת אינה כוללת רעלים וחומרי הדברה ואפשר פשוט לתלות אותה היכן שצריך.

עוד סוגי מלכודות ביתיות שיתנו לכם מענה יהיו: מלכודת שקית, מלכודת טורפת הזבובים ובנוסף יש גם מלכודות חשמליות שיתאימו לשימוש ביתי.

סוגי מלכודות מקצועיות

אם אתם עובדים בתחום ההדברה ומחפשים פתרון מקצועי יותר, ישנם גם סוגי מלכודות מקצועיות. אחד הסוגים הפופולריים הוא מפלצת הזבובים. מדובר באחת המלכודות המתקדמות מסוגן שאפשר לתלות או להניח. היא גדולה, חזקה, יציבה ובכוחה ללכוד 400,000 זבובים. קערת הפיתיון ותא האחסון של הזבובים נפרדים, כך שלכידת הזבובים אינה מפיצה ריח לא נעים. מפלצת הזבובים מיוצרת מחומרים עמידים בתנאי חוץ, רשת הנירוסטה שלה מוגנת מפני חלודה, וקונוס הכניסה שלה רחב, כך שהזבובים נכנסים בקלות לתוכה.

סוגי מלכודות מקצועיות נוספים יהיו מלכודת זבובים שקית ומלכודת זבובים חשמלית, שנרחיב עליהן בהמשך.

מלכודת זבובים חשמלית יתרונות

יש המון דרכים להתמודד עם מטרד הזבובים, אחת הדרכים היא באמצעות מלכודת זבובים חשמלית. מלכודות חשמליות מיועדות למעופפים באופן כללי, כך שהן יספקו לכם פתרון כולל ומקיף. רוב המלכודות החשמליות מאוד מתקדמות, הן מאפשרות ללכוד את הזבובים ללא רעשים או ריחות לוואי, הן מושכות אליהן סוגים שונים של מעופפים, כולל זבובים, והן יכולות להקטין את אוכלוסיית הזבובים במידה משמעותית.

אם חיפשתם מלכודת זבובים חשמלית תשמחו לגלות שיש סוגים רבים לבחור מהם, כך שתוכלו למצוא את הסוג המתאים ביותר עבור כל שימוש. מלכודות חשמליות מתאימות לבתים פרטיים, חצרות, משקים, שטחים חקלאיים, מסעדות, פרגולות, צימרים, משרדים, אזורי ייצור, בריכות ועוד.

מלכודת זבובים חכמה

מלכודת חשמלית היא ממש מלכודת זבובים חכמה אשר פועלת על טכנולוגיה מאוד מתקדמת וחדשנית. הסיבה שמלכודת חשמלית נחשבת למלכודת זבובים חכמה היא שהיא כוללת מערכת משולבת ללכידת מעופפים, לעיתים מדובר בשלוש מערכות שפועלות בו זמנית, והכל ללא שימוש בכימיקלים, וללא רעשי או ריחות צלייה. בכל מלכודות כזאת מושקעת המון מחשבה במטרה לקבל את הפתרון המתקדם, היעיל והאיכותי ביותר לבעיית הזבובים שלכם.

מלכודת ללא ריח

זבובים נמשכים לריחות חזקים ודומיננטיים, לכן סוגים שונים של מלכודות זבובים מבוססים על עיקרון זה. יעילות עד כמה שיהיו, למלכודות בעלות פיתיון ריח יש חיסרון מהותי והוא הריח. הריח לא נעים ויכול להפוך למטרד בפני עצמו, כתוצאה מכך פותחו מלכודות זבובים שאינן פחות יעילות אך בו זמנית, אינן מפיצות ריחות לא נעימים.

אם המטרה שלכם היא לקנות מלכודת ללא ריח, עומדות לרשותכם כמה וכמה אפשרויות, קודם כל מלכודות זבובים חשמליות כמו שציינו לעיל. מלכודות אלו משיגות תוצאות מעולות ללא ריחות לוואי. גם מפלצת הזבובים מעוצבת תוך מחשבה על מניעת הפצה של ריחות רעים, וישנם תאים שמפרידים בין הזבובים שנלכדים בפנים ובין הפיתיונות. מלכודות דבק כמו הלוחית הצהובה, גם כן אינן מפיצות ריחות לוואי, מה גם שאתם יכולים להשתמש בהן עבור מטרות שונות ומגוונות. 

מלכודת זבובים שקית האם מומלצת?

סוג נוסף של מלכודת זבובים טובה ומקצועית זאת מלכודת זבובים שקית. מלכודת הזבובים הזאת שקופה, יש לה פיתיון ריח חזק, היא מיועדת לשימוש חד פעמי וניתן לתלות אותה. ראש הכניסה ההיקפי שלה מאפשר כניסה מהירה במיוחד של מעופפים, למעשה היא יכולה ללכוד עד כ- 40,000 זבובים! מלכודת זבובים שקית מושלמת לשימוש פרטי, כמו גם למדבירים מקצועיים. ניתן לתלות אותה על שיחים, עצים וכדומה.

למלכודת זו יש יתרונות שונים, כמו למשל אפקטיביות ויעילות ופיתיון ריח חזק שמושך את הזבובים. בנוסף הכניסה לתוכה פשוטה, כך שהזבובים יכולים להיכנס אליה בקלות. יחסית למלכודות אחרות מחירה זול וממש נוח לכיס כך שאפשר לפרוס כמה מלכודות באזורים שונים. החיסרון היחיד הוא הריח החזק, לאלו מכם שרגישים לריחות יכול להיות שיהיה עדיף לבחור במלכודת מסוג אחר.

היעזרו באנשי המקצוע בתחום

זה לא תמיד פשוט להתמודד עם אוכלוסיית זבובים ולבחור בפתרון המתאים. לכן לפני שאתם בוחרים במלכודת זבובים כזאת או אחרת, עליכם להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים. אנשי מקצוע בתחום מוצרי הדברה ביתיים ומקצועיים יוכלו להבין את הצרכים שלכם ולעזור לכם למצוא את המלכודת שעונה על הצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר.

כמו כן, אם אינכם מצליחים להתמודד עם הבעיה לבד, אתם תמיד יכולים להזמין מדביר מקצועי שיזהה את אזורי הרבייה ויפעל בדרכים הטובות והמקצועיות כדי להרחיק את הזבובים כך שהזמן שלכם בחוץ יהיה כמה שיותר מיטבי.

תוכן עניינים
מלאו את הפרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן