fbpx

מלכודות עש המזון – סוף סוף אפשר להמשיך לבשל

בין אם עולה בכם החשד לקיומו של עש המזון בארונות המטבח או במזווה שלכם, ובין אם אתם רוצים למנוע את נוכחותו, יש לנו פתרון מעולה עבורכם: מלכודת עש המזון, שנחשבת לאחד המוצרים הנמכרים ביותר בארץ, להתמודדות עם מפגעי עש.

מלכודות עש המזון - סוף סוף אפשר להמשיך לבשל

עש המזון הוא מטרד רציני, מה עושים?

הנוכחות של עש המזון במזווה ובארונות המטבח, מביאה אתה סיכון רציני לזיהום המזון ולפרפרי עש מעופפים במטבח שלכם. נוכחותם של זחלי עש במזון שלכם אולי לא תגרום לשום בעיה בריאותית רצינית, אך המראה שלהם אינו מלבב, די מגעיל ויכול להשפיע על תחושת ההיגיינה במטבח שלכם. ואם אתם שומרים על כשרות, סביר להניח שתרצו להבטיח שהאוכל שאתם מבשלים יהיה חף מחרקים.

בהתחשב בעובדה שעש המזון נפוץ במזונות מאוחסנים, סביר להניח שישנם מאכלים במזווה שלכם שנגועים בביצי עש ובזחלים מבלי שאתם יודעים. מה גם שעשים יכולים לחורר שקיות מזון ולהטיל שם ביצים, ולחיות בארונות המטבח שלכם, על כל הכרוך בכך. הזחלים, כדי לעבור למחזור החיים הבא, יתחילו לחדור למוצרי מזון אחרים ואז תתחיל החגיגה, כך שכבר לא תרגישו ביטחון באוכל שאתם מאחסנים.

בין אם עולה בכם החשד לקיומו של עש המזון בארונות המטבח או במזווה שלכם, ובין אם אתם רוצים למנוע את נוכחותו, יש לנו פתרון מעולה עבורכם: מלכודת עש המזון, שנחשבת לאחד המוצרים הנמכרים ביותר בארץ, להתמודדות עם מפגעי עש.

מהן מלכודות עש המזון וכיצד הן פועלות?

מלכודות עש המזון אלו הן מלכודות דבק עוצמתיות ויעילות שכוללות פורמון נקבי חזק. כאשר פותחים את המלכודת ומציבים אותה, הריח החזק של הפורמון הנקבי מתפשט ומושך אליו את פרפרי העש הזכרים. הפרפרים שנמשכים אל המלכודת מיד נדבקים אליה, כך שאתם יכולים למנוע בקלות את ההתרבות של העשים.

לעשים יש ארבעה מחזורי חיים, ביצה, זחל, גולם ופרפר. מכיוון שהפרפרים אחראיים על ההתרבות עליכם לטפל בהם קודם כל ולהרחיק אותם מארונות המטבח ומהמזווה שלכם. לאחר מכן עליכם לזרוק את שקיות האוכל הנגועות, או הפתוחות, לנקות את מקומות האחסון ולאחסן מוצרי מזון בצורה יותר הרמטית, כדי למנוע את חדירתו של עש המזון בעתיד.

כמו כן אנו ממליצים לכם להשתמש במלכודות עש המזון באופן קבוע כגורם מניעה, מכיוון שלא תמיד הופעתם קשורה בכם וברמת ההיגיינה שלכם. פרפרי העש יכולים לחדור למזון שלכם כבר במפעל ולהגיע אליכם הביתה מבחוץ דווקא.

מלכודות עש המזון - סוף סוף אפשר להמשיך לבשל

פתרון פשוט וקל!

מלכודות עש המזון מציעות לכם פתרון פשוט וקל. המלכודות מגיעות אליכם כשהן מוכנות לשימוש, כאשר כל חבילה כוללת 6 מארזים. כל שעליכם לעשות הוא להציב את הלוח הדביק בארון, לחכות שפרפרי העש ימשכו אליו וידבקו ולפנות אותו. תוכלו לחזור על הפעולה שוב ושוב עד שתשיגו את התוצאות הרצויות.

מלבד השימוש הקל, מדובר בפתרון הדברה ידידותי לשימוש עצמי, אשר אינו כולל חומרים מסוכנים ובטוח לשימוש בארונות המטבח שלכם, במזווה, במסעדות, בחנויות ובכל מקום בו קיים חשש לעש המזון.

אם אתם מתלבטים לגבי היעילות של המוצר, לא בכדי מלכודות עש המזון הפכו לאחד המוצרים היעילים והנמכרים ביותר בישראל, והלקוחות המרוצים שלנו, שחזרו לבשל בבטחה, ללא חשש לחרקים במזון שלהם ממליצים:

  • “מוצר מעולה להקפיד על החלפה כל חודש וחצי. אצלי במשך שנתיים (מאי עד אוקטובר) הדברתי את עש המזון”.
  • “פתרון מדהים! משתמשת כבר שנתיים שווה כל אגורה”.
  • “אצלי זה עבד מצוין. הצלחתי להיפטר מהעש לגמרי. קניתי שוב לכל מקרה… נכון שהוא מגיע מחניות לפני שהוא בצורת עד וקשה לראות אותו בשקיות המזון, אבל יש פתרון. ממליצה לא רק להכניס לארונות אלא להשאיר גם על השיש או מעל המקרו, כך הצלחתי לחסל עשרות מהם”.
  • “חבל”ז הכי טוב שיכול להיות רק המלכודות האלה עזרו לי ו- 100% נעלם”.

אם גם אתם מעוניינים לחזור להמשיך לבשל ללא חשש ולהיפרד לשלום מהעש, תוכלו לעשות זאת בקלות! אצלנו באתר תמצאו מלכודות עש המזון ידידותיות לסביבה שיספקו לכם פתרון מעולה ויעיל לאורך זמן!

תוכן עניינים
מלאו את הפרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן