fbpx

ככה שומרים על מזווה נקי מעש המזון

אתם בוודאי מכירים את התרחיש הבא: רציתם להכין ארוחת ערב, פתחתם את שקית הקמח או הדגנים ומצאתם בפנים תולעים קטנות שלא רק עוררו בכם חלחלה, אלא הובילו לכך שהייתם צריכים לחשוב מחדש על ארוחה, ולזרוק את כל האוכל במזווה שלכם, כי גיליתם שהמון שקיות אוכל היו נגועות.

עש המזון קיבל את שמו כי הוא שורץ במזון ונראה כמו תולעת קטנה. הוא אחד מהמזיקים הנפוצים ביותר במזווה שלכם והוא יכול לתקוף סוגים שונים של מזונות כמו למשל: שקיות של קמח, דגנים, שעועית יבשה, זרעים, אגוזים, אורז, קינואה, פירות יבשים, מוצרי אפייה, עשבי תיבול, תבלינים ובשורה אחת: כמעט כל מוצרי המזון שנמצאים במזווה שלכם.

רוב הנזק מתרחש כאשר הזחלים מתחילים להסתובב וחפש מזון, לחדור לשקיות נוספות והשתלט על המזווה. מלבדם אתם עשויים למצוא במזווה גם צואה, קליפות ביצים, מעין קורי עכביש בדפנות המזווה, פרפרי עש מתים ועוד.

תסכימו אתנו שהמראה בהחלט אינו מעורר תאבון, נכון?

ככה שומרים על מזווה נקי מעש המזון

כולם רוצים לאכול אוכל איכותי ונקי מעש, גם אתם!

כאשר אתם משקיעים במילוי המזווה שלכם בכל טוב, אתם רוצים להיות כמה שיותר שקטים ובטוחים שהמזון שאתם מאחסנים נשמח בטוח ואיכותי למאכל. בטוח שאינכם רוצים להוציא מוצרים מהמזווה רק כדי לגלות ששורצים בהם זחלים, או להכין סיר של אורז או קערת בצק ולגלות בתוכם חרקים.

פתרונות מניעה וטיפול מהיר בבעיה מיד כאשר מזהים אותה, אלו פעולות שיכולות להבטיח שהאוכל שאתם מכינים יהיה איכותי ולא נגוע בעש המזון. כולנו רוצים לאכול אוכל איכותי ויותר מכך, לא לזרוק מזון נגוע מבלי שהספקתם לעשות בו שימוש. כדי לשמור על הבריאות שלכם ושל בני ביתכם, יש לנקוט בכל האמצעים הנחוצים כדי להרחיק את העש מהמזווה לתמיד!

רוצים לשמור על המזווה נקי מעש המזון? יש לנו פתרון!

גם אם תשמרו על ניקיון יסודי, לא תמיד תצליחו להתחמק מהנגע במזווה. לעיתים עש המזון יעשה את דרכו אליכם מבחוץ, כלומר שהוא כבר נמצא במזון שאתם קונים. לכן מלבד אחסון מוצרי מזון בצנצנות זכוכית אליהם עש המזון אינו יכול לחדור, עליכם גם לנקוט באמצעים הנדרשים כדי לשמור על המזווה נקי.

ראשית כל עליכם להוציא את כל המוצרים הנגועים מהמזווה שלכם ולנקות את מקום האחסון באופן יסודי. לאחר מכן כדי להיות בטוחים שהעש לא ישתלט על המזווה שלכם שוב, אנו ממליצים לכם להשתמש בפתרון היעיל והמקצועי ביותר לחיסול עש המזון בארונות ובמזווה – מלכודות עש המזון. 

מדובר בפתרון כל כך יעיל עד שמאפשר לכם להתמודד עם הבעיה בעצמכם, ולהימנע בשלב הראשוני, מהזמנת הדברה מקצועית.

ככה שומרים על מזווה נקי מעש המזון

מלכודת עש המזון – כיצד היא עובדת?

מלכודת עש המזון יעילה להדברת פרפרי עש המזון, גם לאחר שהם התרבו בתוך המזווה שלכם. המלכודת מבוססת על פרומון משיכה נקבי אשר מושך את פרפרי העש ולוכד אותם ללא שימוש ברעלים ובחומרי הדברה. היא כוללת לוח דביק, והפרומון הנקבי שמשלבת מושך את פרפרי העש הזכרים ישירות אל משטח ההדבקה.

כמובן שאינכם חייבים לחכות עד למציאת עדויות לפרפרי העש במזווה שלכם, תוכלו לפזר את המדבקות במזווה שלכם כפתרון מניעה. המדבקות ידידותיות לשימוש ולסביבה, קל לפזר אותן בכוחות עצמכם ללא עזרה מקצועית ויעילותן מוכחת.

מלכודת עש המזון זהו פתרון יעיל שמוכיח את עצמו

מלכודות עש המזון הן המלכודות הנמכרות ביותר בישראל! ולא סתם. הן מציעות פתרון יעיל שממשיך להוכיח את עצמו עד כדי כך שתוך שעה או כמה שעות בודדות, הן ילכדו או ירחיקו את הפרפרים וימנעו מהם להמשיך להתרבות במזווה שלכם. הן מיוצרות מחומרים ידידותיים לאדם ולסביבה, ואינן כוללות רעלים, כך שאתם יכולים להיות כמה שיותר שקטים ורגועים כאשר אתם מפזרים אותן במזווה שלכם.

בנוסף, הן מאפשרות לכם לייתר את הצורך בהזמנת מדביר מקצועי וכך מציעות לכם פתרון יעיל וחסכוני.

כדי שהמלכודות יפעלו בצורה יעילה חשוב לפזר אותן בצורה נכונה בתוך הארון ולאחר המיגור, להקפיד לאחסן את מוצרי המזון שלכם בתוך צנצנות או קופסאות אטומות שאליהן העש לא יוכל לחדור. פעולות מניעה מסוג אלו, לצד אחסון הרמטי ומיטבי של המזון ושמירה על ניקיון וחיטוי יעזרו לכם לשמור על הבריאות ולמנוע מהעש להתפשט לאזורים אחרים בבית שלכם.

בגריין פלייס תוכלו למצוא מוצרי הדברה ידידותיים ויעילים לשימוש, נגד עש המזון. באפשרותכם להזמין מלכודות עש המזון בכמה צעדים פשוטים דרך האתר, בכמות הרצויה לכם ובמחירים משתלמים, והמלכודות יגיעו אליכם עד הבית במהירות!

תוכן עניינים
מלאו את הפרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן