fbpx

כיצד להתמודד עם מזיקים בעונת הקיץ

הקיץ כאן, מה שאומר שעכשיו זה הזמן המושלם ליהנות מהזמן שלכם בחוץ – משחקי מים ובריכה, ארוחת ברביקיו, אירוח בני משפחה וחברים, וגם על הדרך להתמודד עם כל המזיקים שגם הם נהנים מהשהות בחוץ ויותר מכך – מהקרבה אליכם.

בתקופה הזו של השנה נדמה כי היתושים, התיקנים, הנמלים והזבובים נמצאים בכל מקום ומעבר לעובדה שהם פשוט מטרד אחד גדול, מזיקים גם עשויים להביא איתם מחלות. ללא טיפול והתייחסות, הבעיה הקטנה שלכם עשויה רק להחמיר עם הזמן, לכן עליכם לפעול במהרה ויפה שעה אחת קודם ולקרוא לחברת הדברה על מנת שתטפל בבעיה במהרה ובמקצועיות.

אז אם אתם לא רוצים שהמזיקים יפריעו לכל מה שתכננתם לעשות בחוץ בחופשת הקיץ שלכם או באחר צהריים משפחתי, כדאי שתיעזרו בטיפים הבאים.

קנו מוצרי הדברה

יש לכם בעיית מזיקים? אתם יכולים בהחלט להתחדש במוצרי הדברה ירוקים ואיכותיים של גרין פלייס שירחיקו מסביבת הבית והחוץ את כל המזיקים, בין אם מרחפים ובין אם הולכי קרקע. ישנם המון מוצרי הדברה מעולים, הוריקן הום לד למשל הוא קוטל יתושים אשר כבש את ישראל, אך מלבד יתושים הוא מרחיק גם מעופפים אחרים כמו זבובים, ברחשים, פרפרי עש וחרקים מעופפים על סוגיהם השונים. במידה ואתם רוצים להרחיק גם נמלים ותיקנים מהסביבה שלכם תוכלו לפזר פיתיון ג’ל, גרגרים או להשתמש בתרסיס.

אין כניסה למזיקים

רוצים שמזיקים לא יטרידו אתכם בתוך הבית? עליכם לשים לב שכל הכניסות חסומות עבורם. בדקו את החלונות והדלתות כדי לראות אם יש אילו מקומות שדרכם מזיקים יכולים להיכנס. במידה והתשובה היא כן, פשוט תקנו את כל החריצים, החורים והפערים וכך תוכלו להבטיח שכל האורחים הלא רצויים יישארו בחוץ. המלצה חמה – מומלץ להתקין רשתות על הדלתות והחלונות אם עדיין אין לכם.

שמרו על ניקיון

מזג אוויר חם יכול למשוך אל הבית נמלים, תיקנים, יתושים וזבובים אשר תרים אחר מזון קל להשגה. וודאו שהם לא ימצאו את מה שהם מחפשים אצלכם, על ידי כך שתשמרו על הניקיון של המטבח שלכם. קחו בחשבון שאפילו כמות קטנה של פירורים על השיש או הרצפה יכולה להפוך לחגיגה של חרקים, אז בכל פעם שאתם מבשלים או משתמשים במטבח פשוט קחו רגע לנקות אחריכם. אותו הדבר לגבי מטבח חוץ.

שפכו מים עומדים

אם אתם סובלים מהרבה יתושים יש המון מוצרים שיכולים לשמש אתכם ולהרחיק אותם כמו נרות, תרסיסים וגרגרים דוחי יתושים, לצד קטלנים חשמליים מתקדמים. אבל מעבר לכך, עליכם גם להקפיד לשפוך מים עומדים, כי זה המקום שבו יתושים מתרבים. אם יש בחצר שלכם מקומות נמוכים שמצברים בהם מים בעת ההשקיה הקפידו לרוקן אותם, כמו גם כלי שתייה של כלבים, מתקני שתייה לבעלי חיים, שלוליות סביב המזגן ועוד.

רוקנו אשפה

המון מזיקים נמשכים לאשפה ולכן כדאי שלא לשמור שקיות אשפה בחוץ, ולהקפיד לרוקן פחים בבית ובחצר. לפעמים יש בפחים שאריות מזון אשר מושכות אליהן חרקים, במיוחד אם השארתם שקיות זבל בחוץ בשמש היוקדת. האוכל יתחיל להירקב בטמפרטורה החמה והמזיקים יתחילו להגיע אליכם לחצר במהירות. לכן עשו לעצמכם טובה והקפידו שלא להשאיר אשפה.

הבינו מתי עליכם לקבל עזרה מקצועית

תכשירי הדברה של חברה מוכרת ומובילה יכולים לעזור לכם המון, אבל לפעמים הבעיה גדולה מדי בשביל להתמודד אתה לבד ואז צריך להזמין את המקצוענים. מדבירים מקצועיים עובדים עם חומרי הדברה מקצועיים יותר והם מכירים את אורחות חייהם של המזיקים השונים ואת המקומות שבהם הם מתרבים ומסתתרים. מדבירים מקצועיים יבטיחו שבעיית המזיקים שלכם לא תצא משליטה ויעניקו לכם שקט נפשי לתקופה ארוכה.

תוכן עניינים
מלאו את הפרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן