fbpx

כיצד לבחור את מלכודת הכלבים הטובה לכלב שלכם

מלכודת כלבים זו הדרך הטובה והיעילה ביותר ללכוד כלבים משוטטים או כלבים שהלכו לאיבוד. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבחור את מלכודת הכלבים הנכונה, שכן מלכודת לא מתאימה עשויה לפצוע את הכלב שלכם או לאפשר לו לברוח, ואם זה יקרה, יהיה מאוד קשה להשתמש במלכודת על מנת ללכוד אותו שוב.

אם אתם מחפשים מלכודת כלבים, הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את הדגם המתאים ביותר לצרכים שלכם.

בחרו במלכודת בגודל המתאים

יש לא מעט סוגים של כלבים, בין אם אתם מנסים ללכוד כלב קטן ובין אם כלב גדול, עליכם לבחור מלכודת בגודל המתאים. שימו לב שהמלכודת שאתם בוחרים מספיק גדולה כדי להכיל בתוכה את כל גופו של הכלב. אם המלכודת קטנה מדי היא לא תיסגר בצורה יעילה, מה שיאפשר לכלב לברוח, כמו כן יש כלבים שימתחו את הגוף על מנת להגיע לפיתיון בלבד, לכן כדאי לבחור בדגם ארוך יותר ביחס לגודל הכלב.

בחרו במלכודת שמיוצרת מחומרים איכותיים

זה אולי מפתה לקנות מלכודת זולה יותר, אבל תמיד כדאי להשקיע במלכודת שמיוצרת מחומרי גלם איכותיים. מלכודת פחות איכותית עשויה להתעקם או להישבר, מה גם שיכול להיות שלכלב בפנים יהיה קל יותר להשתחרר ולברוח ממנה. לכן השקיעו באופן חד פעמי במלכודת מחומרים איכותיים שתשמש אתכם לזמן רב ובצורה יעילה יותר. מלכודת מחומרים איכותיים תהיה יציבה וחזקה יותר, המנגנונים שלה יהיו איכותיים ויהיה ניתן לנקות אותה ללא חשש.

בחרו במלכודת הומנית של מותג איכותי

מלכודות הומניות תוכננו במיוחד כדי למזער את הפגיעה בכלבים, הן מאפשרות ללכוד אותם בצורה יותר ידידותית ולכן הן יהיו הבחירה הטובה ביותר תמיד. לרוב דלת המלכודת תשתחרר ותינעל באופן עצמאי ברגע שמופעל משקל קל על לוח הדריכה בזמן שבעל החיים מנסה לחלץ את הפיתיון שנמצא בפנים. ישנם דגמים קשיחים של מלכודות הומניות, אולם אם סוג זה של מלכודות אינו שימושי עבורכם, תוכלו לבחור בדגמים מתקפלים, הנוחים לאחסון והובלה.

קנו ממקום שמוכר מלכודות הומניות ואיכותיות

תמיד כדאי לקנות מלכודות כלבים ממקום אשר מציע לכם מגוון רחב של מלכודות בהתאם לסוגים של כלבים, וברמת איכות גבוהה. מקום מוכר ובעל מוניטין יהיה גם כתובת אם יש לכם בעיה או כשמשהו אינו פועל כשורה, וכמובן שתוכלו למצוא שם צוות מקצועי ומיומן שיוכל לכוון אתכם אל עבר ההחלטה הכי נכונה.

ולבסוף – וודאו שאתם יודעים מה אתם עושים!

קניית מלכודת כלבים היא רק חלק מהמשימה, השלב הבא הוא ללכוד את הכלב בפועל ועליכם לוודא שאתם יודעים בדיוק כיצד לפעול. עליכם לבחור את המיקום המתאים למלכודת, לפתוח אותה בצורה נכונה, למקם את הפיתיון ולעשות את כל הפעולות שיובילו ללכידת הכלב בצורה בטיחותית וכמה שיותר הומנית כדי שלא לסכן אותו או לפגוע בו בטעות.

תוכן עניינים
מלאו את הפרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן