fbpx

הדברה בבית עם ילדים – איך להדביר באופן בטוח ומקצועי

נמלים, חולדות, עכברים, תיקנים, יתושים ומזיקים אחרים עלולים להוות מטרד רציני ואפילו לגרום לנזק בביתכם. מעבר לכך הם יכולים לחשוף את בני המשפחה למחלות מזיקות. כהורים לילדים, היכרות עם אפשרויות ההדברה המגוונות שעומדות לרשותכם יכולה לעזור לכם לבחור אסטרטגיה יעילה להדברת מזיקים, תוך צמצום החשיפה של בני המשפחה לחומרי ההדברה.

הצעד הראשון בצמצום החשיפה של ילדיכם לחומרי הדברה הוא לנקוט באמצעי מניעה אשר ירחיקו את המזיקים. במידה וכן נכנסו מזיקים לביתכם או לגינה שלכם, תוכלו להיפטר מהם מבלי להסתמך על חומרי הדברה שעשויים להוות איום על בריאות הילדים, שכן כיום יש בנמצא גם חומרי הדברה ירוקים.

הזמנת איש מקצוע מומחה בהדברה ירוקה

כאשר אתם מחפשים מדביר מקצועי עליכם לוודא שאיש המקצוע שתבחרו מציע פתרונות הדברה ירוקים ולא רעילים. לכן כבר בעת החיפוש שימו לב לגישות ההדברה המוצעות להתמודדות עם סוגים שונים של מזיקים, ובמידה והמדביר אינו מודע לסיכונים הקיימים בהדברה הקונבנציונלית, או שמבטל את החששות שלכם, המשיכו לחפש כי סביר להניח שעוד לא מצאתם את המדביר המתאים. כמו כן בדקו את האישורים של המדביר, ושימו לב שהחומרים שהוא עובד איתם נמצאים תחת פיקוח.

הדברת חולדות ועכברים

תוכלו להרחיק חולדות ועכברים מחוץ לבית על ידי כמה פעולות פשוטות כמו איטום כל נקודות הכניסה האפשריות, אטימת חלונות ודלתות וביטול אספקת המזון שלהם. אם החולדות והעכברים כבר קיבלו גישה לבית שלכם, מלכודות יהיו האפשרות הטובה ביותר כדי להיפטר ממכרסמים מבלי להסתכן בהרעלה. רק הקפידו למקם את המלכודות הרחק מהישג ידם של הילדים. יש המון סוגים של פתרונות הדברה ירוקים שיכולים להתאים כמו למשל מלכודות דבק מקצועיות ללכידת מכרסמים, מלכודות הומניות יעילות ואמינות, מלכודת תחנה ועוד.

הדברת נמלים ותיקנים

כאשר נמלים ותיקנים נכנסים לבית, עליכם קודם כל לנסות לאתר את נקודות הכניסה שלהם ולאטום אותן. כמו כן עליכם לסלק את כל מקורות המזון שלהם על ידי ניקיון יסודי של אזור המטבח והארונות שבהם אתם נוהגים לאחסן מזון ולתקן כל הצינורות הדולפים. מעבר לאמצעי מניעה, יש גם פתרונות הדברה שיכולים לעזור ולהרחיק מהבית מאוד מהר נמלים ותיקנים. כיום יש בנמצא המון פתרונות הדברה ירוקים שנחשבים לאופציה בטוחה הרבה יותר בבית עם ילדים. בין פתרונות ההדברה הקיימים: פיתיונות ג’ל, פיתיון גרגרים, תרסיסים למיניהם ומלכודות דבר נגד תיקנים.

תוכן עניינים
מלאו את הפרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן