fbpx

אחת ולתמיד: האם יש דבר כזה הדברה ירוקה?

שמעתם עליה מחברים, שכנים ועמיתים לעבודה, נחשפתם לאינספור פרסומים – ברדיו, בטלוויזיה וברשת, ואולי גם חיכה לכם בתיבת הדבר עלון שיווקי-אינפורמטיבי על הדברה ירוקה. אנחנו אמנם לא מכירים, אך מנחשים כי אתם, כמו עוד רבים, מזמינים אחת לשנה מדביר לביתכם. ישנן חברות המציעות הדברה “קונבנציונאלית”, לצד אלו המציעות הדברה חדשנית, מבטיחה ובריאה יותר – ההדברה הירוקה. השאלה הנשאלת היא האם אכן יש דבר כזה הדברה ירוקה, ואם ההבטחות הנלוות לה אכן מתממשות?

הגיע הזמן להבין אחת ולתמיד: האם ישנן בישראל הדברות ירוקות ואם ב-2021 הדברה מותנית בהכרח בהזמנת מדביר מקצועי? התשובות עשויות להפתיע אתכם, והנה הן לפניכם.

הדברה ירוקה – על מה כולם מדברים?

כיום מוצעות ע”י חברות ההדברה השונות מספר הדברות: הדברה “רגילה” (כימית-קונבנציונאלית), הדברה טבעית, הדברה אורגנית, הדברה ירוקה והרשימה עוד ארוכה. כצרכנים, מובן כי תשאפו להדברה הבריאה והטבעית ביותר. וכך, סביר כי השקעתם על הדברות ירוקות בשנים האחרונות מאות אם לא אלפי שקלים. האם באמת ישנה הדברה ירוקה – מאה אחוז טבעית? אנחנו לא שמחים להיות אלו שמבשרים לכם זאת, אך התשובה היא שלא.

לפי ההגדרה היבשה, הדברה ירוקה צריכה להיות מבוססת על חומרים טבעיים בלבד, תוך שעליה להיות מאופיינת באפס נזקים אפשריים – לאדם או לסביבה. נכון לכתיבת שורות אלו, אין כל הדברה שעומדת בשני התנאים האלו, ועל כן אין הדברות שראויות להיקרא ירוקות. למרות זאת, ישנן יותר מדי חברות שמנכסות להדברות שהן מציעות את התואר “ירוקה”. מהי המוטיבציה שלהן?

  • ליצור לעצמן בידול בשוק מאד תחרותי (“הדברה ירוקה ובריאה!”)
  • לקלוע לקהל יעד רחב יותר (לדוגמא: אנשים המחזיקים באג’נדה ירוקה)
  • לגבות אקסטרה מחיר על ההדברה (“החומרים טבעיים ולכן הם עולים יותר”)
  • טיפ: העריכו חברות הדברה שמשקפות בפניכם בצורה עניינית ואובייקטיבית את תהליך העבודה, לרבות סוג ההדברה והחומרים בהם נעשה שימוש.
אחת ולתמיד: האם יש דבר כזה הדברה ירוקה?

“אם כך, על בסיס איזו שיטה מומלץ לי להדביר?”

חשוב להבין כי חברות המציעות הדברות ירוקות, במרבית המקרים אכן מציעות הדברות שטובות ובריאות יותר – לאדם ולסביבה. הבעיה היא שהן אינן מתקשרות את סוג ההדברה שהן מציעות במינוח ובתיאורים הנכונים. כתוצאה מכך, נוצר פער – בין מה שהלקוח (אתם) מצפה לקבל ובין מה שהוא מקבל בפועל. כיום כמעט ולא מיושמות ההדברות “הרגילות”, ורובן נשענות על חומרים מתקדמים וחדשניים יותר, המבטיחים נזקים מזעריים לאדם ולסביבתו.

במידה ואתם בוחרים לבצע הדברה באמצעות חברה (כבר תוצע לכם אפשרות נוספת), הרי שחשוב להבטיח כי המדביר עושה שימוש בחומים ששואפים להיות כמה שיותר ירוקים. התעניינו בהרכב החומרים והשפעתם, ובמה הם נבדלים מחומרי ההדברה הרגילים. החומרים המתקדמים הוכיחו את יעילותם, כך שאין כל סיבה לעשות שימוש בחומרי הדברה שמצד אחד פותרים בעיה מסוימת (סילוק מקקים), אך מצד השני יוצרים בעיה חדשה (פגיעה לאדם ולסביבה).

ההדברה המתקדמת – זו שמומלץ לכם להדביר באמצעותה, יכולה לקבל את התואר “ההדברה שירוקה יותר בהשוואה לזו הרגילה”. כלומר, היא אינה ירוקה במאה אחוז, אך המומלצת ביותר שקיימת ביותר בשוק. היא מגלמת בתוכה מגוון יתרונות בולטים שכדאי שגם אתם תכירו:

  • מקסימום תוצאה, תוך פגיעה פחותה באדם ובסביבתו
  • הדברה שנחשבת בריאה יותר לילדים ולנשים הריוניות
  • ניתן לשוב לבית לאחר ההדברה כעבור מספר שעות. לעתים, אין צורך כלל ביציאה מהבית
  • באפשרותכם להדביר עצמאית וכך לחסוך לא מעט כסף

הפשילו שרוולים: הדברה עצמאית, מהירה ויעילה!

אנחנו מנחשים כי שמור אצלכם בסמרטפון איש הקשר הבא: “מדביר”. האם אתם צריכים בהכרח להזמין אותו להדברה? תופתעו, אך התשובה היא שלא. באפשרותכם לבצע הדברה לגמרי לבד! במה היא מותנית? ברכישת מוצרי הדברה המיועדים למשתמש הביתי. אנחנו ב-green place מציעים מגוון רחב של מוצרים, השואפים לספק לכם ערך ולענות על הצורך שלכם. המוצרים שלנו יעילים בהתמודדות עם הדברים הבאים:

נתמקד לרגע באחד הדברים היותר מטרידים (אתם תוכלו להעיד על כך טוב יותר מאיתנו): ג’וקים. נהוג לכנותם גם כתיקנים או כמזיקים, אך בסופו של דבר המכה היא אותה מכה – חרק שגורם לבהלה, סלידה, גועל ולעתים גם לבעיות תברואה. כאמור, תוכלו לבצע הדברת תיקנים בצורה עצמאית – ללא תלות במדביר. המוצרים בהם תוכלו לעשות שימוש:

  • קינג ג’ל – פיתיון היעיל בהדברת תיקנים
  • קינג ג’וק – מלכודת דבק ללכידת התיקנים
  • אקספרו 313 – תרסיס קוטל תיקנים

יתרונות ההדברה העצמאית:

  • כל מוצרי ההדברה העצמאית מקוטלגים כהומניים – כאלו שידידותיים ככל הניתן לאדם ולסביבתו
  • זול יותר להדביר עצמאית מאשר להזמין חברת הדברה מקצועית
  • יש לכם נגישות מלאה לחומרי ההדברה, כך שתוכלו לתחזק/לחדש אותה בהתאם לצורך
  • ויתרון נוסף: בשגרת קורונה, כשאתם מנסים להימנע ככל הניתן ממפגשים שאינם הכרחיים, תוכלו לחסוך מפגש עם מדביר ולהדביר בעצמכם!

אסטרטגיית טיפול במקקים – מניעה או טיפול?

כולם יודעים מהי חשיבותה של ההדברה ועל זה אין ויכוח. עם זאת, לא כולם יודעים מהי האסטרטגיה היעילה ביותר להדברת מזיקים. לבחירתכם, שתי אסטרטגיות הדברה שונות:

  • מניעה – האסטרטגיה הראשונה היא מניעה. כלומר, למנוע מראש את הופעת המקקים. המניעה נשענת על אימוץ הרגלים שעשויים להרחיק את המקקים מביתכם. לדוגמא: סגירת פתחי ניקוז וביוב, הקפדה על ניקיון משטח השיש ורצפת המטבח (כן, ניקוי הפירורים שעלולים להפוך לחגיגת נמלים ותיקנים) וכיוצא בזה. בנוסף, המניעה כוללת גם תחזוקה – הדברה המתבצעת אחת ל-X זמן (לרוב, פעם בשנה), שתכליתה לשמר את תוצאות ההדברה. הסיכוי למפגש עם המקקים? נמוך מאד.
  • טיפול – במידה ואינכם נצמדים למניעה (כל הפעולות שפורטו בפניכם), הסבירות כי תפגשו במקקים ותיווצר בבית היסטוריה, גבוהה. דעו: בעת שלא משקיעים במניעת הבעיה, מזמנים את הבעיה. כלומר, יהיה עליכם לבצע הדברה לאחר שיופיעו בבית מקקים. במקום להיתקל בהם, מנעו את ההיתקלות בהם!
  • על מה אנחנו ממליצים? על השידוך שבין מניעה איכותית להדברה יסודית. בעת שאתם תקופים משתי חזיתות, לא יהיה למקקים סיכוי.

כעת, אתם יודעים מהי הדברה ירוקה ואילו הדברות מוצעות כיום ע”י מיטב המדבירים. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון המוצרים שלנו, באמצעותם תוכלו לקחת את השליטה לידיים ולתחזק את “שגרת ההדברה” לגמרי לבד. לפרטים נוספים והמלצה על מוצרים שעשויים להתאים לפתרון הבעיה איתה אתם מתמודדים, התקשרו כעת ונשמח לסייע! – 09-9668866

תוכן עניינים
מלאו את הפרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן