fbpx

איך בוחרים בחברת הדברה טובה

החיים המודרניים מאופיינים עם המון נוחות. אנו כבר לא חיים בלב הטבע, אלא בבית עמיד ויציב. יחד עם זאת, מעת לעת אנו עדיין יכולים להתמודד עם בעיות של מזיקים. יש המון דרכים לפעול כאשר מתמודדים עם מזיקים, והרבה מוצרים שעומדים לרשותכם ומאפשרים לכם לטפל בבעיה בכוחות עצמכם. מתי עולה הצורך בחברה הדברה טובה? ואיך מוצאים אחת? כל הפרטים לפניכם.

השלב הראשון – הדברה באופן עצמאי בעזרת מוצרי הדברה

אחת הדרכים הראשוניות להתמודד עם מזיקים היא באופן עצמאי, באמצעות מוצרי הדברה. כיום ניתן להשיג אונליין מוצרי הדברה ירוקים ולא מזיקים שתוכלו להשתמש בהם בבטחה בבית, גם אם יש לכם ילדים או חיות מחמד. מוצרי ההדברה הנכונים יכולים להתמודד עם סוגים שונים של מזיקים החל בזבובים ויתושים, דרך נמלים, תיקנים וחרקים ועד יונים ומכרסמים.

יש פעמים שבהן נדרש יותר מאשר הדברה עצמאית, כמו למשל אם בעיית המזיקים דחופה, או במידה ואינכם מצליחים להשתלט עליה בעצמכם. במקרה הזה מומלץ לחפש חברת הדברה טובה. הקדישו את הזמן לחפש חברה מקצועית, בעלת מוניטין, ידע וניסיון שתעמוד בסטנדרטים שלכם.

ככה שומרים על מזווה נקי מעש המזון

מחפשים חברת הדברה? קחו בחשבון את הדברים הבאים

כאשר אתם שוקלים לפנות לחברה מקצועית, קחו את הזמן לשקול את הנושאים הבאים:

כישורים ואישורים

האם לחברת ההדברה יש רישיונות? באילו מוצרי הדברה היא משתמשת והאם הם עומדים ברגולציה ובתקני הבטיחות? כל אלו ועוד הן שאלות שעליכם לשאול. חברת ההדברה צריכה להיות בעלת ההסמכה המתאימה ולעבוד עם מוצרי הדברה שעוברים בדיקות קפדניות ועומדים בכל התקנים הנדרשים.

ניסיון

הניסיון של החברה משחק תפקיד משמעותי. עליה להיות מנוסה בסוג ההדברה הספציפי לו אתם זקוקים, כלומר עליה להיות מנוסה בטיפול בבעיית המזיקים שעמה אתם מתמודדים. מעבר לכך, העובדים שלה צריכים להיות מנוסים בעבודה עם חומרי ההדברה, בשמירה על בטיחות מקסימלית במהלך העבודה וכדומה. בדקו כמה שנות ניסיון יש לחברה ועד כמה היא מומחית בטיפול בסוגים שונים של בעיות מזיקים.

מוניטין והמלצות

המון חברות הדברה מפרסמות את עצמן ומדגישות את המוניטין שלהן, אולם אל תסתמכו על הפרסום בלבד. כדי למצוא חברה טובה אתם יכולים לבקש המלצות מבני משפחה, חברים, עמיתים לעבודה או שכנים. בסופו של יום, אין חכם כבעל ניסיון.

עלויות

קבלו הצעת מחיר עבור שירותי ההדברה שאתם צריכים. מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מכמה חברות הדברה כדי שיהיה לכם אומדן ותוכלו להשוות בין המחירים של החברות השונות. בדקו מה המחיר כולל והאם יש לכם אחריות לעבודת ההדברה.

שירות לקוחות מקצועי

שירות הלקוחות של החברה משפיע לא פעם על ההחלטה. החל באדיבות שמגלים אליכם אנשי שירות הלקוחות, דרך היכולת של צוות ההדברה לזהות את המזיק, להסביר את היקף הבעיה ולפעול בהתאם להיכרות עם אורח חיים של המזיק והתנהגותו, ועד בחירת פתרון ההדברה המתאים.

בטיחות

בדקו עם אילו מוצרים עובדת חברת ההדברה, האם אלו מוצרי הדברה ירוקים בעלי רעילות נמוכה והפחתת סיכונים סביבתיים? באילו אמצעים החברה נוקטת כדי למנוע חשיפה לחומרי ההדברה? חברת ההדברה שאתם בוחרים צריכה לשים דגש רב על נושא הבטיחות שלכם ושל הסביבה, וכיום עומדים לרשותן של חברות ההדברה כל האמצעים לעשות כן.

כדי למצוא מדביר מקצועי ואמין, אל תחששו לשאול את כל השאלות שעולות לכם ולהשוות בין כמה חברות שונות כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. כמו כן עשו שיעורי בית, לימדו על המזיק בעצמכם והכירו את האפשרויות שעומדות לרשותכם.

תוכן עניינים
מלאו את הפרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן